2010. július 15., csütörtök

Mediterrán csirke


Nagyon szeretem az olaszos ízeket (is), így ez a recept maga a tökéletes ízvilág számomra.

Hozzávalók: (6 szelet húshoz)
1 egész csirkemell
6 szelet sonka (jó minőségű)
2 paradicsom
15 dkg sajt
pikáns fűszerkeverék
friss bazsalikom
kevés olaj a sütéshez

A húst szeletekre vágjuk majd a fűszerkeverékkel bedörzsöljük őket. Teflon serpenyőben egy pici olajon megsütjük a hús szeleteket, majd tepsire helyezzük őket. Minden hússzeletre 1-1 sonkát teszünk, erre paradicsom karika, friss bazsalikom és a tetejére pedig 1-1 szelet sajt kerül. Sütőbe tesszük, hogy a sajt jól ráolvadjon.
Én burgonyával tálaltam, melyhez a nagyobb darabokra vágott burgonyát megfőztem, majd sültkrumpli fűszersóval összekeverve egy pici olajjal kikent tepsibe tettem és így be a sütőbe.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails