2011. június 15., szerda

Ékszerdoboz torta




Tegnap gyönyörű napsütésre és Judit születésnapjára ébredtünk. :-)
Megkért Judit, hogy készítsek neki egy tortát, na de nem akármilyet! A kérés így hangzott: "Rád bízom teljesen, egy a lényeg: olyan legyen a torta, mint én, ami rám jellemző igazán." Nem is volt olyan egyszerű a dolog, aztán mégis teljesen egyértelmű lett. :-) Judittal régóta ismerjük egymást, de közelebbről nem olyan hosszú ideje. Az, hogy ékszerrel kapcsolatos témája legyen a tortának, viszont szinte egyből jött (jó, azért egy kicsit feladta a leckét, nagyon nem szerettem volna mellé trafálni, így alapos átgondolás, kutatás, kérdezősködés, puhatolózás, véleménykérés előzte meg a gonolatot) :-)
Azt hiszem, hogy sikerült eltalálnom, mert amikor meglátta az Ünnepelt.... Nagyon nagy volt a siker, bizton állíthatom és ezt látni-főleg személyesen átélni-amikor ennyire tetszik a tora...futkosott rajtam a hideg, annyira jó érzés! Na, ezért is éri meg az egész. :-)
Mégegyszer Boldog Szülinapot kívánok Jucus!


A tortáról még annyit, hogy a pistóta gluténmentesen készült. Ehhez bioboltban vásároltam egy szuper jó lisztkeveréket, szerintem majdnem teljesen olyan lett, mint a rendes piskóta.

Belül gesztenye krémmel volt töltve, az eredeti receptben annyit változtattam, hogy csak 3 dl tejszínt használtam hozzá.
Minden saját kezűleg készült, ami a tortán van és természetesen minden ehető rajta/benne. :-)



30 megjegyzés:

giovanna írta...

looove it! perfect!!!!!!

Nudleee írta...

Ez szuperjó!!!! :) Az a karperec is annyira ötletes! Gratulálok!

Eszter írta...

giovanna! Thank you! ;-)

Köszi Nudlee! :-)

Szilabi írta...

Lenyűgöző!!! Elhiszem, hogy tetszett az ünnepeltnek! :)

Eszter írta...

Köszönöm szépen! Alig merték felvágni, meg a Bambit is. :-)

Dia és a konyha írta...

Nagyon szuper! Az ékszer is gyönyörűséges! :)))

Gabi, a tortatanonc írta...

Reméltem, hogy már közzétetted ezt a műalkotást, mert nagyon kíváncsi voltam már rá! Hát, az ajándékdobozos tortádtól is kész voltam, de ez meg talán annál is jobb (ha lehet fokozni)! Nagyon tetszik! A karkötő, na meg a masni is szuper lett!
A doboz is milyen tökéletes!

Eszter írta...

Köszönöm Dia!

Gabi! Köszi, kösziii! Végre én is elégedett vagyok. :-) (bár a fotókat visszanézve találok javítani valót)

Böbe Morzsák írta...

Elegáns,ötletes, gyönyörű! A kék "selyem" miből készült?

Eszter írta...

Köszönöm Böbe! A selyem is a bevonóból készült. Ezüst színű lüszterrel kentem át, attól kapott olyan szép csillogást (élőben sokkal jobban volt látható a csillogás)

M@rti írta...

Ez egy igazi profi munka! Gratula! A karkötőt nem tartott tovább elkészíteni, mint az egész tortát?! :-)

Eszter írta...

Köszönöm szépen! :-) Neem. A száradás volt idő.

egycsipet írta...

Szuper lett ez a tortád is! Nagyon jóóóó ez a karperec! :)

Eszter írta...

Kösziiii! ;-)

feketepillangó írta...

Gratulálok!!! Még egy káprázatos alkotás!! Imádom!
Kérlek nézz be hozzám, vár rád valami..:)

flozsuk írta...

Gyonyoru torta, nagyon szepre keszitetted :) gratulalok...

Katucikonyha, írta...

Hát, ez bitang jól sikerült! :-))

Noémi írta...

Nagyon vártam már ezt a tortát, és még a várakozásomat is felülmúlta az eredmény! Szuper jó lett, a karkötő tetszik legjobban, nagyon ötletes! És, ami a legfontosabb: tényleg igazán illik Jucushoz! Azóta már beszéltem vele, és nekem is nagyon dicsérte a művedet! :-)

María írta...

Nagyon ügyes vagy Eszter!! Gratulálok!

Kati írta...

Már mindent elmondtak előttem, egyszerűen lenyűgöző. Gratulálok.

Eszter írta...

Köszönöm lányok! Ez is olyan boldogság ennyi hozzászólást olvasni Tőletek! Köszönöm! :-)

Erás írta...

... Réges(?)-régen(!)... még ficánkolós lánykorunkban, a Kockaház utcán, a ház előtt, titkos mentolos-füstölögésben, fenthagyva a pasikat... :), beszéltünk a jövőről és az önkifejezés fontosságáról.
Gratulálok Esszkó!
Lenyűgöző amit csinálsz, nem csak a tésztával-krémekkel, hanem az emberekkel!
Szórjad anyám a jóságport, tovább!
Nem győzök hálát adni a sorsnak, hogy megismerhettelek! Csak ne lennél ilyen messze.....

Eszter írta...

Ercsym! DE jó is volt!! Mennyire emlékszem rá! Köszönöm, hogy ezt mondod-írod, nagyon sokat jelent!
Én is hálás vagyok Érted! Szeretném én is ha közelebb lennél-lennétek! Úgy hiányoztok! Ígérem, összehozzuk ezt a nyarat! ;-) Készülj!

chriesi írta...

Eszméletlen ügyes vagy!!!

Eszter írta...

Köszönöm szépen!

Kricky írta...

Szenzációs az ötlet, és a kivitelezés is! nagyon gratulálok hozzá!!! Hogyhogy én ezt a tortát csak most vettem észre??? :)

Ügyes vagy!

Eszter írta...

Köszönöm Kricky! :-) Nem olyan régen tettem fel, egy pár napja csak.

Ditta tortái írta...

Eszter,nagyon szép lett,precíz munka!Ügyes vagy!

Pixie Pie írta...

Nagyon szép lett, gratulálok! Gyönyörű színe van a masninak! Hogyan érted el ezt az árnyalatot? Nekem kicsit olyan türkizbe hajló árnyalat látszik, élőben is ilyen volt?

Eszter írta...

Köszönöm szépen Ditta!

Pixie! Köszönöm szépen Neked is! :-) Ez a kék szín úgy jött ki, hogy maradt még a Lego tortából kékem (bekeverve-ott meg tudod nézni a színét) és ahhoz kevertem fekete marcipán masszát. Valóban olyan türkizes lett, élőben is ilyen színe volt, de a lüsztertől csillogott, az élőben sokkal szebb volt, a fotó annyira nem adja sajnos vissza.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails