2011. június 23., csütörtök

Mercedes torta


Hozzám is bekopogott a "mumus", Mercedes torta formájában. Már több helyen olvastam, akik készítettek már autós tortát, hogy ez tényleg mumus. Nem is nagyon akartam elhinni... a hétvégéig. Ezt sikerült kihozni belőle.
A kikötés csak annyi volt, hogy Mercedes legyen és fehér.
(van még mit gyakorolnom...) és persze, hogy pont az autós tortát bemutató tanfolyamról maradtam le. :-( A következőt nem hagyom ki.
Belül síma piskóta volt töltve gesztenye krémmel.


8 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon ütős lett, ügyes vagy

Dia és a konyha írta...

Tök jó! :)

Nudleee írta...

Baromi jó lett! :) Totál felismerhető, szupi a formája!

Galagonya írta...

Ritka kivétel vagyok: szeretek autót készíteni, bár az elsőtől én is tartottam. Szerintem szuper lett a Merci, szépet alkottál. Meglátod, a következőt már simán kirázod kisujjból.

Gabi, a tortatanonc írta...

Nem is mumusnak néz ki, hanem Mercinek! :)
Nekem is nagyon tetszik!

Eszter írta...

De kedvesek vagytok, köszönöm szépen! :-)

Galagonya! Nem is a nemszeretemmel volt a gond, hanem a megvalósítással... de majd gyakorlok! Tanulok majd Tőled is! ;-)

Pixie Pie írta...

Szerintem is teljesen jó lett! Nekem tök nyomi lett az egyetlen autó amit csináltam. Azért megnéztem volna oldalról is, hogy oldottad meg a kerekeket. ;)

Katucikonyha, írta...

Az abszolút mumus, de jól néz ki!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails