2011. június 29., szerda

Bazsalikomos paradicsom saláta


Tegnap kaptunk egy hattttalmas adag paradicsomot Gabiéktól, aminek nagyon-nagyon megörültem, ugyanis imádjuk a paradicsomot. Annyira, de annyira finom volt a tegnap belőle készült nagyon egyszerű saláta, hogy csak áradozni tudok róla. Ráadásul 4 féle pari volt a szeretet csomagban, kis gurulós piros koktélparadicsomok, sárga koktélparadicsomok, datolya- vagy szilvaparadicsomok és rendes naaagy hatalmas méretű és nagyon ízletes paradicsomok. Mégegyszer köszönjük szépen és hoztam is a "receptet" (köszönetképpen), ami igazából csak összetevőket tartalmaz, de nagyon tudom ajánlani mindenkinek, még a fotó is magáért beszél, ugye? ;-)

Apropó! Fotó. Feliratozás. A minap fény derült egy-két szomorú dologról, amiről írt Tücsök Bogár és Gesztenye is. Nagyon elkeserítő és gusztustalan (és akkor itt most nem is folytatnám tovább), hogy emberek fotókat, recepteket lopnak másoktól. A Google új szolgáltatásával ugyanis a kép URL-jének beillesztéséval rá lehet arra keresni, hogy hol használják még fel a fotóidat. Többek közt én is megtaláltam a sajátomat.... ráadásul olyan honlapon, szolgáltatónál, ahol nem is gondoltam volna. Így mostantól (sajnos) feliratozom inkább ilyen módon a fotókat, ahogyan most is tettem. Lehet, hogy így sem védhető ki teljesen (biztos is). :-(


Hozzávalók a salátához:
paradicsom
lilahagyma vékonyra szeletelve
olívaolaj
friss bazsalikom felaprítva

A paradicsomokat félbe, a nagyobbakat negyedekbe, cikkekre vágom, majd összekeverem a lilahagymával és egy kevés olíva olajat öntök rá. Legvégül kerül hozzá a bazsalikom.
Ízlés szerint fűszerezhető, de bevallom, hogy nálunk semmi nem került rá, még só sem, mert annyira finom volt magában a paradicsom.

5 megjegyzés:

Gabi, a tortatanonc írta...

Örülök, hogy ízlett a pari! Ezek csak az első érett szemek voltak, az ízük egy-két hét múlva talán még finomabb lesz.
Bár én nem vagyok nagy paradicsom rajongó, de ez a saláta még ránézésre is ínycsiklandó! :)

Bianka írta...

Remek és a kép

Ami írta...

Milyen szép a fotó is! Szuper saláta! :)

Kati írta...

De szépek.

Eszter írta...

Köszi Gabi mégegyszer! Ennél jobb ízük? Létezik még olyan is?

Köszi lányok! ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails