2012. február 28., kedd

Esküvői minitorta a'la Gabi




 Gabi említette még egy pár héttel ezelőtt, hogy majd készíteni fog egy esküvői torát. Akkor felmerült, hogy esetleg segítek majd neki, mert több egyéb program is csoportosult erre a dátum környékére. Nagyon örültem már akkor is a felkérésének több okból is. Egy esküvői torta elkészítése maga a csoda, fantasztikus élmény és számomra nagy és fontos dolog. Amiért még nagyon örültem az volt, hogy Gabi a segítségemet kérte ebben a szuper dologban. Nagyon jó érzés tudni, hogy megbízik bennem és a munkámban, ugyanígy én is bármikor számítok és tudom, hogy számíthatok is rá.

Lényeg a lényeg, ez most annyiban volt más kérés, hogy nem egy egész tortát, hanem minitortákat kellett készíteni (40 darabot egy kicsit nagyobb torta mellé), ez volt a kérés. Ráadásul olyan minitortákat, amiket Gabi az esküvői kiállításra készített.
Az én szerepem csak a díszítésnél kezdődött, a tortákat Gabi sütötte és töltötte meg, majd vonta be őket a burkolás előtt vajkrémmel. Nem árulok el nagy titkot azzal, hogy nagyon finomat sütött már megint. Kakaós piskótába töltött karamell krémmel készítette őket. A lehulló darabkákból szólítottam magamhoz egy "kis" kóstolót... hááááát, nem is merem elmondani hányszor szedtem belőle... :-)
Amikor végre eleget ettem a tortából :-), elkezdtük a torták díszítését. Nagyon jól működött a kis csapatunk szerintem, szuper jól haladtunk a munkamegosztással. Gyúrtam, nyújtottam, bevontuk és Gabi kicsinosítgatta, símítgatta, igazította a kis tortákat. Egyszerűen nagyszerűen szép díszét a kis tortáknak a Gabi-féle virág adta meg. Ehhez kiszaggattam a szirmokat, majd mindegyiknek "megfodroztam" a szélét (az ujjammal együtt, mire mind a 43 darab virággal végeztünk). Gabi a mestere a virágainak, így Ő keltette életre őket a tortákon. Legvégül arany lüszterrel festettük meg a virágok szélet, amitől megkapták a legvégső ékszerüket. Fantasztikus volt látni azt a sok szép kis tortát együtt, úgy ragyogtak egytől-egyig.
Nagyon jó volt ez a tortadíszítés is és nem győzöm elégszer megköszönni Gabinak,hogy megkért rá, amire én nagy örömmel mondtam igent. Remélem lesz majd még sok-sok ilyen alkalom! ;-)



9 megjegyzés:

Gabi, a tortatanonc írta...

Eszter, nagyon szépen köszönöm ezt a szépséges bejegyzést! Annyira örülök, hogy jöttél és ott voltál és nagyon örültem, hogy ennyire jól haladtunk!
Nem mellékesen sikerült lenyugtatnod engem, a legjobbkor! :)
Köszönöm szépen!
Remélem, lesz alkalmam nekem is közreműködni akkor, amikor neked lesz erre szükséged (vagy ha nem, akkor is!)!

giovanna írta...

so elegant and beautiful...

Böbe Morzsák írta...

GYÖNYÖRŰ!!!

Erika írta...

Olyan guszta, nagyon-nagyon szép lett, egy ilyen tortát kár megenni...!:) Csak vicceltem!

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Eszter írta...

Örülök, hogy tetszik Nektek is! Nagyon szépek voltak élőben...az a sok kis torta.

gasztropalánta! Bocsiiii, véletlenül töröltem, amit írtál!

lenjoz írta...

Nagyon büszke vagyok rátok, mert nagyon jó kis csapatot alkottok és a desszertek amik elkészültek tökéletes harmóniában vannak a tortával és veletek....
Még nagyon sok hasonló munkát kívánok nektek :)

Életünk és ételeink írta...

Csodálatos lett!

Foodafok írta...

Ez egyszerüen csodálatos

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails