2012. február 16., csütörtök

Milka (tej- és fehér) csoki torta, az ikrek :-)



A történet ott kezdődik, hogy kedves Gabi barátnőm készített Milka csoki tortát és feletette a facebook-os oldalára is, amit Like-oltam (de hülyén néz ez ki leírva) Ezt látta egy pár ismerősöm. Nagyon megtetszett nekik is és kérdezték, hogy én is tudnék-e ilyet készíteni. 1 hét eltéréssel egy tejcsokis és egy fehércsokis változatban is elkészült a torta Gabi prototípusa alapján. :-)
Előttem volt gondolatban Gabi tortája, egy-egy felbontott Milka csoki, hogy biztosra menjek. Azért nem mondom, hogy könnyű és és kicsit olyan furcsa érzés is volt, hogy ráadásul pont Gabi tortáját kellett elkészítenem.
A fehér- és tejcsokis is trüffel krémmel készült az abszolút csoki rajongó Ünnepelteknek. :-)


15 megjegyzés:

Gabi, a tortatanonc írta...

Eszter, nagyon jók lettek! Én nagyon örülök, hogy a barátaidnak is megtetszett ez a tortaötlet és örülök, hogy Te készítetted el és hogy egyáltalán megemlítettél itt engem!
Elárulom, hogy én nem vagyok nagy csokiimádó, kéthavonta egyszer eszek csokit, talán akkor is kínomban. Régebben sem volt ez másképp, bár kivétel volt ez alól a fehércsokis Milka. Az bármikor jöhetett!
Szépek lettek, felesleges lett volna tartani tőle! Mert Te ügyes csaj vagy és kreatív! Puszillak! :)

Ibcsi írta...

Ez valami fantasztikus!!! Meg sem tudtam szólalni amikor megláttam!!!
Ez ez ez!! Beleharapnék :-)))))

Eszter írta...

Köszönöm Gabi! Imádlak!

Ibcsi! Köszi Neked is, de az ötlet tényleg Gabié volt! ;-)

Dina írta...

Ez igen! először azért klikkeltem a bélyegképre, mert azt hittem Gabi frissített. :D Profi kis átdolgozások! Dalit is vállalsz? Csak úgy a falamra? :D Vicceltem no, tényleg nagyon tetszenek, azért incselkedek. :)

Böbe Morzsák írta...

Nagyon szuper ez a torta is Eszter! Egy díjat szeretnék Neked küldeni.Kérlek látogass be hozzám!

Eszter írta...

Köszi Dina! :-))) Áh, (fal)festésben még nem vagyok jó. báááár...egy tortacsata során ki tudja milyen formát öltene a falon. ;-)))

Köszönöm Böbe!

Névtelen írta...

Élethű, vártam már rá. A fehércsokis a befutó :)

Névtelen írta...

Nagyon tetszik, ügyes vagy!:)

Eszter írta...

Köszi gasztropalánta és Flóra! ;-)

Jutka írta...

Nagyon profi, gratulálok!

Túry Amália írta...

áhhh nagyon profi lett mindkettő! annyira ügyes vagy!

Eszter írta...

Köszönöm, örülök nagyon, hogy tetszik. :-)

Köszi Gabim Nekd is! ;-)

Gesztenye receptjei írta...

Nagyon szépségesek lettek. Nagyon tetszik:-)

feketepillangó írta...

Nagyon tuti!! A fehér csokist nagyon bírnám:)

giovanna írta...

amaaaaziiiing!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails