2012. február 13., hétfő

Boxolós torta



Boxolós legyen a torta, ez volt a kérés. Legyenek rajta figurák, legyen rajtuk box kesztyű. Hűűűha, gondoltam. Lecke feladva. Se a figurákban nem vagyok nagyon profi, sem azt nem csípem annyira amikor nem ehető "alkatrészek" vannak a tortán. De azt azért hozzáteszem, hogy egyes esetkben meg kifejezetten jól mutat és kell is. Mindenképpen szerettem volna ha egy ring adja meg a keretét a tortának és legjobban megvalósítani ezt nem ehető részekből tudtam. Az oszlopokhoz (nem tudom mi ennek a rendes neve) szívószálat használtam és magát a korlátot meg fonott vékony zsinórból készítettem. Jól bevált az ötlet, egyszerű is volt megcsinálni.
A figurákat még mindig sokat kell gyakorolnom...
Belül tejszínes vaníliás krém lapult a tortában.


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon vártam már ezt a tortát. Nagyon ötletes, nekem nagyon tetszik!

marisz57 írta...

Nahát!Ha jól látom, ez K.o.!
Rendkívül ügyes vagy, nagyon tetszik a torta!

Gabi, a tortatanonc írta...

Nem is értem, miért nem vagy elégedett, nagggyon jó lett! A figurák is szuperek és az összes megoldás nagyon tetszik! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails