2012. július 30., hétfő

Orchideás torta



Ez az utolsó torta még a az elmaradt torták posztolásának csokrából.
Mondhatom, hogy teljesen szabad kezet kaptam a torta készítésénél, de mivel olyan embernek készült akinek szerettem volna ha nagyon tetszik, mindenképpen faggatózásba kezdtem. A színekben megegyeztünk és végül abban is, hogy zöld orchidea legyen a tortán. Így ezt álmodtam és valósítottam meg.
Újdonság volt nekem ez a fajta díszítés. Színezett glazúrt használtam a különböző méretű körök pöttyözéséhez.


A végeredmény egy egyszerű, letisztult és szerintem egy elegáns torta lett. Érdekessége volt még az is, hogy minden oldaláról másként mutatott a torta a körök eltérő mérete és elhelyezkedése miatt. Igen megszerettem ezt a tortát.
Belül tejszínes vaníliás krémmel töltöttem meg a piskótát.




2 megjegyzés:

M@rti írta...

Nagyon szép lett ez a torta! Ízléses, kifinomult!

DE - csak hogy rosszat is írjak, hehe - Te is fordítva tetted rá az orchideákat, ahogy én is a zöld orchideás tortámnál. Igaz, hogy nekem a Lenke készítette "őket", de ugyanígy, fejjel lefelé tettem rá a tortára!!! :-))))

Szerintem nem von le a tortád szépségéből (és úgysem tudja senki!) ;-)

Eszter írta...

Köszi Márti! ;-)
Csak azért van rajta fordítva, mert így fekszik fel szépen a tortára. Más irányban nem mutat rajta olyan jól (legalábbis amit én készítek virág) Az esküvős tortán meg oldalt fekszenek rajta. ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails