2012. március 5., hétfő

Kézilabdás torta



Egy kézilabdás leányzó 10. születésnapjára készítettem ezt a tortát. Sok minden megfordult a fejemben, jött a labda formájú torta ötlete is, de mégis valami mást szerettem volna. Az is kérés volt, hogy ha tudom akkor az egyesület logóját is tegyem fel a tortára, hogy személyesebb legyen. Ez adta meg az alap ötletet végül és a logó köré építettem fel a torta többi díszítő elemét. Egy kaput is elképzeltem rá. A focis tortán próbálkoztam már egyszer kapu készítésével kevesebb sikerrel. Akkor eldöntöttem, hogy legközelebb majd hogyan készítem el. Ehhez gombfoci kaput kellett volna beszereznem, ami a formát adta volna meg. Persze, pont most nem árultak sehol kaput-az idő már szűkös volt. :-( Kénytelen voltam belevetni magam újra a kapu készítésbe ami megint tragantból készült. A tetejét így is sikerült elszabni, de legközelebb már egész biztos, hogy jól sikerül. :-) A hálók keresztbe futó részét glazúrral készítettem.
Az egyesület mezének színe a sárga, kék felirattal, ami a tortán is visszaköszönt a színekben.
A torta belsejében trüffel krém lapult.



Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails