2012. március 19., hétfő

Szivecskés torta



Megint sikerült egy kis elmaradást összehoznom, ami a tortákat és azok posztolását illeti, így most kezdem magam összeszedni és az elmúlt időszak tortáit megmutatni Nektek. Na persze szépen, apránként. ;-)
Ezt a szivecskés tortát egy leányzó 9. születésnapjára készítettem. A blogot nézegetve kiválasztottak két tortát, amihez hasonlót szerettek volna. Az egyik szintén egy szivecskés torta volt, még egészen a kezdetekről, a puncs tortát díszítettem hasonlóan. A másik választott a szivárványos torta volt. Próbáltam a kettőt ötvözni és végül ez a torta készült belőle. Az első szivecskés torta volt náluk a leginkább befutó, így az alapszínt is hasonló rózsaszínűre színeztem és ugyanolyan kis apró díszítő sziveket használtam hozzá.
Első gondolatom egyből egy kisebb emeletes torta volt. A színekben is próbáltam csajosakat, kicsit visszafogottabbat választani a rózsaszín alapszín mellé.
Belül trüffel krémmel töltöttem meg a tortát.



3 megjegyzés:

Böbe Morzsák írta...

Igazi kislányos torta lett. Nagyon tetszik. Ízlésesen díszítetted, gyönyörű, de nem hivalkodó.

marisz57 írta...

Helyes lett a torta, vidám színű és biztos finom volt!

Éva írta...

Nagyon szép ez a torta, annyira szép finomak a színei! Biztosan az íze is nagyon finom volt ahogy nézem a tölteléket!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails