2012. március 26., hétfő

Horgászos torta




 Nem ez az első horgászos tortám, de igyekeztem kicsit másmilyet készíteni mint az előző.Persze az alap kérés az volt, hogy olyan legyen, azaz csónak, kifogott hal de egy kutya is üljön a csónakban. Egy magyar vizsla. Ezen a ponton azért jót nevettem már akkor is. Mondjuk úgy, hogy a meséből ismert Frakkra jobban hasonlít. :-)))
Szerettem ezt a tortát amellett, hogy sok-sok apró részlete van, talán pont ezért. Imádom ilyenkor az elkészült művet aztán körbefotózni és nézegetni őket. Olyan jó érzés, amikor elkészülök vele, akkor rendszeresen megyek a hűtőhöz és ezerszer megnézem.
Most ötvöztem a múltkori búváros tortánál alkalmazott hidegzselét is, mint vizet. Továbbra is tetszik, remélem Nektek is!?
Belül tejszínes-vaníliás krémmel töltöttem meg a tortát.



3 megjegyzés:

Kricky írta...

nekem nagyon tetszik! hideg zselét már én is rég óta szeretnék venni. nem tudom, eddig miért nem használtam még...
Ja, és képzeld, létezik olyan festékszóró gép, amivel egy fajta zselét ki lehet fújni még folyékony állapotban. a gép egyenletes hőmérsékleten tartja a zselét, ami nem dermed meg. Azt színesen kipróbálnám még!

Vicuska írta...

Ez gyönyörű!

marisz57 írta...

Nagyon szép lett a tortád!
Légyszíves, nézz be hozzám, egy játékra szeretnélek invitálni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails