2011. augusztus 24., szerda

Focis-horgász torta


Kicsi elmaradásban vagyok, lassan a nyár vége felé járva, már túl a "nyári szüneten", így előbújtam. Ezzel a tortával is elmaradásban voltam, még a nyaralási időszak előtt készült.



Egy kedves ismerősöm kért meg, hogy készítsek egy olyan tortát, ami két Ünnepeltnek készül és egy tortán kapjon helyet egy focis- és egy horgász szakosztály. :-) Egyből ez a torta ugrott szemeim elé. Egyedül a focikapu az, amit másképpen készítettem volna el, ha jut még rá időm. A tragant itt is jó szolgálatot tett, de nem mertem a fő támasztót is csak ebből készíteni, aztán utólag, vagyis már a díszítésnél egyből tudtam volna a jobb megoldást. Ez így szokott lenni...
A tortában gluténmentes piskótát töltöttem meg barackos-joghurtos krémmel.

14 megjegyzés:

Petra írta...

Gyönyörű lett! :)))

marisz57 írta...

Nagyon ügyesen megoldottad!

Eszter írta...

Köszi lányok! :-)

Gesztenye receptjei írta...

Eszter!
Ez egyerűen csodás:-))

Katucikonyha, írta...

Már megint annyira jó lett! Főleg a horgászos rész, annyira ötletes! És milyen szépen burkoltad a szögletes tortát!

Gabi, a tortatanonc írta...

Szerintem szuperül megoldottad! Azért kíváncsi lennék, hogy mit találtál ki a focikapura! :)

giovanna írta...

looks great! congrats!

Mrita írta...

Ez egyenes gyönyörű!

trollanyu írta...

Fantasztikus!!! Igazi profi vagy:)

Eszter írta...

trollanyu! A profitól azért még jó messze sajnos, de azért köszi Neked is és a többieknek is! :-) Örülök, hogy tetszik Nektek!

Gabi! Kell az oldalára is háló rész, de arra már nem volt időm. Nem tudom, hogy a tragant megtartaná-e, mert ugye nem szabadna vastagnak lennie..így is volt azért súlya. De a pálcikát be lehetne burkolni vele és behálózni. Na meg azért kipróbálom majd a gombfoci kapus megoldást is egyszer biztosan, amit javasoltál! ;-)

M@rti írta...

Annyira jó ötleteid vannak mindig!

Unknown írta...

Huuu, ez nagyon tetszik. De megkostolnam! Hianyzik az otthoni konyha!

Eszter írta...

M@rti! Köszönöm szépen! :-)

Zsolt! Te pedig gyönyörű helyeken jársz, ahogy elnézem és ott is vannak nagyon finom ételek, szívesen megkóstolnám őket.

egycsipet írta...

Újra itt, örülök! :)))
Nagyon szép tortát készítettél ismét! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails