2010. október 12., kedd

Almasaláta


Szintén egy végtelenül egyszerű, de nagyszerű recept. Ez a kevesebb, néha több kategóriába tartozik. Amitől különleges az az, hogy hagyma van benne, szerintem roppant jól feldobja a salátát.
Édesapáméknál szoktunk ilyet enni, onnan van a recept is.

Hozzávalók:
4-5 alma felkockázva
1 fej vöröshagyma
tejföl
majonéz
egy csipet só

A hagymát nagyon apróra felkockázzuk, majd a felkockázott almával összekeverjük. A tejfölt és a majonézt hozzáadom a salátához. Ízlés szerinti mennyiséget tegyünk hozzá belőlük és egy csipet sót is.
Jól behűtve tálaljuk.
Sültkhez is nagyon jól passzol ez a saláta.

2 megjegyzés:

Gabi, a tortatanonc írta...

Ez az egyik kedvenc salátám, én egy kevés sajtot is szoktam belekockázni. Jó édes almával nagyon pikáns sali!

Eszter írta...

Van, hogy én is teszek bele sajtot, de eredetileg ez az alapreceptem. Mindig nagy sikere van. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails