2016. április 7., csütörtök

Tejszínes-Oreo kekszes csokoládékrém



A torta felső szinte tejszínes-Oreo kekszes csokoládékrém volt. Bogó nagy kedvence a csokitorta, így neki is kedveztem egy kicsit. :-) Ő volt egyben az Oreo keksz felügyelő is és "adagolta", hogy mennyit tehetek a krémbe. Mivel a jusson is-maradjon is elv érvényesült, nem tehettem bele sok kekszet, mert egyenes felhasználásra is kellett hagyni. Ti bánjatok vele bőkezűen azért. Így jár az, akinek kis kuktája ott figyeli ezt a műveletet. Felügyelni kell nálunk az Oreo kekszet, na. :-D


Hozzávalók: (egy 18 cm-es formában sült piskóta töltéséhez)
1,5 dl tejszín (cukrozott tejszínt használtam)
80 g csokoládé
2-3 evőkanál tej
1 evőkanál kakaópor
6 g zselatin
Oreo keksz

A tejszínt felverjük, a csokoládét felolvasztjuk, majd óvatosan a habba forgatjuk.
A tejben feloldjuk a kakaóport, a kekszet feldaraboljuk majd ezeket is a habhoz keverjük.
A zselatint kb fél dl vízben felmelegítjük (nem forraljuk) és a tejszínhabos krémhez öntjük.

Ez a krém nekem nem lett annyira híg, így akár egyből tölthető is vele a torta.

1 megjegyzés:

teller-cake írta...

Szépséges lett! Megnéztem volna a keksz-adagolást készítés közben... :-D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails