2012. október 30., kedd

Verdás torta Bogó 4. születésnapjára az oviba


Az én drága gyermekem 4 éves lett. Megünnepelték a szülinapját az oviban is, ahová ezt a tortát készítettem neki. Nem szokásom egyáltalán, hogy vásárolt marcipán figurákat teszek a tortákra, mindig én készítem a figurákat is. Ebben az esetben kivételt tettem, ugyanis a fiatal úr a cukrász nagykerben már ezer éve szemezett ezzel a Verdás gyertyával. Gondoltam, hogy akkor az ovis tortáján meglepem vele. Nagyon örült neki. :-) Kompromisszumot kötöttünk azonban, hogy egy nagyon egyszerű tortát fogok készíteni az oviba, ugyanis a családi születésnapi ünneplésre egy repülős tortát kért Bogó, így egyszerűsítve a hétköznapokat ebben a tortában állapodtunk meg. :-))
Sajnos arra sem volt időm, hogy leporoljam a keményítőtől a tortát...így most csak ilyen fotókkal tudok szolgálni. :-(
Kakaós piskótát töltöttem meg a tortában vaníliás krémmel.


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails