2012. október 2., kedd

Napló torta



Osztálytalálkozós időszak ez a mostani, így készíthettem én is egy tortát erre a témára. A könyv vagy a napló merült fel ötletként. Kicsit fel akartam dobni, hogy ne csak úgy magába álljon és ezért találtam ki rá, hogy ostyaképből kinyomtatom a cukrász nagykerben a tablóképet majd egy képkeretbe foglalva ezt is a tortára tettem. Egy pennát készítettem hozzá még hozzá, ez volt egyedül nem ehető alkatrész, mert valódi toll volt, meg egy tinta tartó is helyet kapott.
A torta trüffel krémes tölteléket kapott.


3 megjegyzés:

marisz57 írta...

Hát ez nagyon jó ötlet volt a találkozóra!A kivitelezése pedig nagyon szuper lett!

Eszter írta...

Köszönöm marisz! ;-)

mozgi írta...

Szia! Valami ilyesmit keresek én is. Májusban lesz a 40 éves találkozónk, arra szeretnék egy ilyet csináltatni 20 szeletesben.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails