2011. november 11., péntek

Piros traktor torta



Már említettem régebben, hogy a járgányokkal, vagyis tortából való kivitelezésükkel még barátkozom. De a múltkori Bogónak készült Verdás formatorta meghozta a kedvemet hozzá. Így történt, hogy ezt  traktor (vagy valami munkagép) hallatán nem estem annyira kétségbe, mint az előző alkalmakkor. Kikötés csak annyi volt, hogy piros legyen és felirat is legyen rajta. A piros színét sajnos nem igazán tudom szemléltetni, de olyan volt, mint a Verdás tortánál. Most egyáltalán nem volt alkalmam világosban fotózni, meg is látszódik a képeken. :-(
Szóval nagyon tudtam, hogy mire kell és mire akarok figyelni, így álltam neki a készítésnek. Legyen magas, legyen elég széles na és a kerekei se akadjanak el semmiféle terepen, azaz legyenek igazi nagy kerekei. Ezeket végül kókuszgolyóra hasonlító daráltkekszből készítettem, majd burkoltam őket. Nagyon jónak tűnt ez a megoldás. A kéményt és a tükröket tragantbó készítettem el, majd festettem le őket fekete festékkel.


Belül síma piskótát töltöttem meg trüffel krémmel, amiből az egyik csokoládé mogyorós volt. Kifejezetten jobb íze lett tőle.
A traktort szerettem volna kicsit különbözőre készíteni, mint az előző és mivel elhangzott az is, hogy akár munkagép is lehet arra gondoltam, hogy egy homlokrakodót (vagy nem is tudom mi ennek a rendes, szakszerű neve) teszek az elejére. Darabokra tört dió volt a szállítmánya. :-)

6 megjegyzés:

egycsipet írta...

Hát ez nagyon-nagyon édes lett! Szuper a dióhalom, nagyon bírom, hogy mindig figyelsz az ilyen apró részletekre is. :))

tejszínhab írta...

De jópofa! Milyen hamar sikerült neked ez a szép piros? Én a mostani tortámba fél tubus festéket gyúrtam, mire olyan lett, mint szerettem volna :)

M@rti írta...

Nagyon klassz! Most dicsérte meg gyerekem is!
Halkan megjegyzem, hogy nekem nincs kedvem valahogy ilyen járgányokhoz, bár biztosan nem kerülhetem el. Főleg ha még látják is itt! :-)

Roza írta...

Már meg se lepődöm az ötleten és a csodás kivitelezésen!:)

Bianka írta...

Fantasztikus vagy

Eszter írta...

Köszönöm szépen mindenkinek, kedvesek vagytok! :-)

tejszínhab! Régen én is sokat bajlódtam a Wiltonos pirossal, de soha nem volt az igazi. Ez meg a Verdás is piros porfestékkel készült. Próbáld ki!

Márti! Biztosan nem fog kimaradni! ;-)

csipet! Nagyon kedves vagy! ;-) Szerintem ezektől a pici részletektől nem lesz olyan sablonos és ettől lesz kicsit egyedi.

Roza, Bianka! Köszönöm Nektek is! ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails