2011. március 28., hétfő

"Egy jó szó"

Tegnap kaptam "Egy jó szót" feketepillangótól és Ibcsitől.
Ezúton is köszönöm Nektek!

Nagyon sok jó blog van, rengeteg helyre szeretek járni. Valóban jó kezdeményezésnek tartom ezt az egy jó szót, mert én is nagyon szeretem, amikor véleményezitek a blogomon található bejegyzéseket. Mosolyt csal mindig az arcomra, amikor látom, hogy másnak is tetszik, amit csinálok és nagyon jó érzés, hogy sokan jöttök olvasni hozzám is.
Így most szeretnék én is ebben a bejegyzésben "Egy jó szót" adni az általam gyakran látogatott blogok tulajdonosainak, mert szeretek hozzájuk ellátogatni azért, mert tetszik amit csinálnak! :-) Szimpatikus emberek.

Szeretném ezzel a szívecskével jelképesen átadni:



Csibének
Foodafoknak
Cakeninek
egycsipetnek
Édes és Keserűnek
Gabinak
Katinak
Ottisnak
Beastie-nek
Gesztenyének
Biankának
Colors in the Kitchen-nek
Dittának
Ildinyónak
Raindropnak
Starfinak
autumnak
strawberrynek
Erikának
feketepillangónak
Ibcsinek


A játék szabályairól, amit Eszter írt meg, az alábbiakban olvashattok bővebben:

Ennek a játéknak a terve már régóta foglalkoztat.
Abból indultam ki, hogy nekem is milyen jól esik, ha blogtársaimtól kapok egy-egy elismerő megjegyzést.

A játék lényege, hogy aki úgy érzi, hogy van olyan blogtársa akinek szívesen mondana "egy jó szót", illetve mondatot, mert valamiért megkedvelte őt, írja meg ezt neki a blogjában kommentként hivatkozva az "Egy jó szó" játékra!
Tehát valahogy így: "Szia, már rég óta olvasom a blogodat és igazán szimpatikus lettél az olvasottak alapján, így gondoltam megírom ezt Neked! Ez a bejegyzés egy pontot ér Számodra az "Egy jó szó" játékban! :)" Ide még belinkelheted ezt a posztot, mert lehet, hogy fogalma sem lesz róla, milyen játékról van szó!!! :)

A játék április 15-ig tart és mindenki aki kapott ilyen "jó szó"-t és szeretné megkapni a nyereményt, a játék végeztével megírja nekem /belinkkelt hivatkozással a bejegyzésekre/, hogy ő mennyi ilyen pontot gyűjtött össze!/Az email címem szerepel a profilomnál/
A nyertes annyi szív alakú szappant kap tőlem, amennyi pontot összegyűjtött a játék folyamán, illetve maximum annyit, amennyi egy két kilós csomagban elfér, ez olyan 14-15 db.! :)

Remélem tetszik az ötlet és kívánom Mindenkinek, hogy rengeteg "jó szót" zsebeljen be!!!


Read more: http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html#ixzz1Hba0EdRq

14 megjegyzés:

autumn írta...

Kedves Eszter!
A "jó szót" Te is megérdemled! Szeretettel most adok Neked én is egy jó szót! Kívánom, hogy gyűjtsél be belőle minél többet! :))))))))

Eszter írta...

Köszönöm! ;-)

Bianka írta...

Nagyon szépen köszönöm

Beastie írta...

Köszönöm szépen - nagyon jó érzés, hogy vannak titkos, állandó olvasók körülöttem. "Jó szót" adni pedig én is szívesen adok, hogy a pontok mellett a jókedv is gyarapodjon :) Gyönyörű szép, napos délután van ma, szép szavakkal jó kedvre lehet deríteni másokat is szerte széjjel a világban. Jó szó becsomagolva, már ott is van, hopp :)

feketepillangó írta...

Köszönöm szépen!!
Nagyon örülök neki:)

Ottis írta...

Nagyon kedves vagy köszönöm a jó szót!

Kati írta...

Eszter nagyon szépen köszönöm, hogy olvasóm vagy, és hogy gondoltál rám.

egycsipet írta...

Eszter, köszönöm szépen, nagyon kedves vagy! :)))

Ditta tortái írta...

Eszter nagyon köszönöm kedves vagy nagyon:-)

Kati írta...

Eszter, én is gyakran járok hozzád, és szeretem a receptjeidet, ezért én is szeretném viszonozni a jó szavaidat, Egy jó szóval.

Ildinyó írta...

Nagyon szépen köszönöm Eszter! Nagyon kedves vagy! :)

Ildinyó írta...

Ja, és természetesen egy jó szót én is szeretnék adni Neked! :)

Eszter írta...

Én is köszönöm szépen Nektek!

Foodafok írta...

Nagyon aranyos vagy, Köszönöm a sok szépet, ami blogodon található!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails