2012. május 9., szerda

Most én kaptam tortát, de nem is akármilyet, egy igazán különleges sajttortát

(Fotó: Homoktorta Gabi)



(Fotó: Homoktorta Gabi)
Néha-néha, jó esetben azért egyszer egy évben van esélyem arra, hogy én is kapjak tortát. :-) Ugyanis születésnapom volt és a csajokkal megünnepeltük. Nagyon imádom Őket és olyan aranyosak voltak, szinte éreztem az apró kis rezdüléseket, ahogyan készülődtek, szervezkedtek rá.
Egyszer kóstoltam a Gabi által készített karamell tortát és teljesen a hatalmába kerített pedig tudni kell, hogy én minimális édességet fogyasztok. Na ez a torta minden csak nem minimális. Durván édes és mogyoró grillázzsal felturbózva maga a kánaán! Nincs mese, függő lettem.

(Fotó: Homoktorta Gabi)
 Drága Gabi barátnőm készítette el a születésnapi tortámat természetesen karamell krémmel töltve.
A nagy szervezkedés közben azért kiszűrtem, hogy talán kapok tortát :-)))) de őszintén megmondom, hogy elképzelni sem tudtam milyet. Amikor megláttam ezt a sajttálat, ezt a fantasztikus sajtválogatást, elállt a szavam is. Eleve attól az érzéstől, hogy most nekem készült a torta mert tudom, hogy Gabi milyen gondossággal és szeretettel készítette a lányokkal együtt mennyit gondolkozhattak, szervezkedhettek. :-) Annyira értékelem és annyira boldog vagyok így másfél héttel is az ünneplés után is. Igazán különleges torta volt ez, nagyon személyes és tökéletes, csodálatos nem mellékesen nagyon-nagyon finom! (Azt azért tudni kell, hogy nagyon nagy sajtimádó vagyok, mint a Gombóc Artúr a csokival, úgy vagyok én a sajtokkal.)
Fantasztikus meglepetés volt a torta is és a többi ajándék is amit a lányoktól kaptam, még egyszer és ezerszer is KÖSZÖNÖM NEKTEK!

(Fotó: Homoktorta Gabi)
 Jó magas labdát kaptam azt azért még hozzáteszem, mert az én drága Gabimnak ma van a születésnapja amit majd jövőhéten fogunk nagyon megünnepelni. Hihetetlenül várom már és közben gyomorideggel küzdök, ugyanis nagy megtisztelés számomra, hogy neki meg én készíthetem a születésnapi tortáját. Nagyon nagy kihívás lesz. ;-) Isten éltessen ezen a csodálatos napon Gabim, nagyon boldog születésnapot kívánok!

(Fotó: Homoktorta Gabi)
(Fotó: Homoktorta Gabi)

2 megjegyzés:

Gabi, a tortatanonc írta...

Drága Eszter!!!!
Hát, nem mondom, nagyon izgultam én is a tortáddal! Sokat gondolkodtam rajta, milyen legyen, ami különleges, ami egyedi torta, ami jellemző Rád és ami meglepetés is lesz! Ki nem tudtam volna hagyni az alkalmat - és igen, volt szervezkedés is a hátad mögött! :)
Úgy-úgy-úgy örülök, hogy megismertelek és hogy ilyen nagyon jófej barátnőm lettél és annak is, hogy ok őrültségben egyformák vagyunk és meglepően hasonlítunk annyi mindenben! :)
Puszillak!
A tortám miatt pedig ne izgulj, mert én tudom, hogy csodát fogsz alkotni - és végre én is kóstolhatok Eszer-tortát!
Puszillak és itt is köszönöm a jókívánságaidat! :D

Okki írta...

Utólag is nagyon boldog születésnapot! :)
A tortáért pedig gratula Gabinak, csodás lett!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails