2012. november 23., péntek

Cici torta vetkőztethető funkcióval/opcióval :-)



A cici torta. Azt hiszem ez is az a kategória, ami a tortásokat előbb vagy utóbb utoléri hasonlóan, mint az autós torta, a legénybúcsús torták és társai. Lehet, hogy ez a torta is kiveri pár embernél a biztosítékot... Őszintén megmondom, hogy sokat is gondolkoztam azon, hogy ez ide való-e, feltegyem-e a blogba végül úgy döntöttem, hogy megosztom Veletek is. Készült már egy-két lánybúcsús torta is, de azokat nem terveztem feltenni a blogba, mert az már valóban 18-as karikát igényelne és nálam is van az a pont, amire azt mondom már, hogy nem igazán torta-téma. Jó, jó, a lánybúcsúk meg a legénybúcsúk... éppen ezért azokról a tortákról készült fotókat csak nagyon szűk körben osztottam meg.
Ez a torta egyébként családon belüli szülinapozásra készült, a DC-s "tetkó" sem véletlenül került rá. Igyekeztem azért nem nagyon villantósra :-) készíteni a tortát éppen ezért merült fel bennem az ötlet, hogy egy olyan opcióval látom el, ami lehetőséget ad arra, hogy le lehessen venni róla a "textilt". Így nem is nagyon polgárpukkasztó, hogy kivillannak az intim testrészek itt a blogon, így csak a beavatottak láthatták ezt a produkciót. :-) Jó ötlet volt, nagy sikert aratott! :-)
Remélem azért ez még Nálatok is belefér ebbe a torta-témakörbe, kedves blogolvasók!? :-)
Belül egyébként a torta fehércsokis-erdei gyümölcsös tölteléket kapott.





1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!
Párom kért ilyen tortát szülinapjáradolgoztam mármarcipánnal azzal nincs gond de a nyak részt meg a cicik részét hogy csináltad kis kuglófforma vagy több simalapu tésztát egymásra kifaragvaés úgy?
köszi!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails